I praticanti di moda per riflette à l'ambiente

riciclà u tissu a discussione ùn hè micca solu un tema caldu vestiti di yogal'affari hè un tema caldu, ma ancu caldu in i marchi di lussu più votati.

 

U pesu di l'industria di a moda nantu à l'ambiente hè sempre statu un prublema chì ùn pò micca esse ignoratu, chì hà ancu pruvucatu parechji pratichi di moda per riflette nantu à questu.

 

In fatti, e marche anu sempre capitu chì a so rispunsabilità impurtante per l'ambiente. Parechje marche utilizanu idee più capricciose per fà i materiali di prutezzione ambientale una visione di sviluppu chjave.

 

 

Quandu avemu pensatu sò riciclati leggings u i migliori leggings di allenamentu, Puderemu ancu guardà più articuli di moda.

 

Oghje, vedemu chì trucchi anu fattu questi pratichi di moda per prutege l'ambiente!

 

recyled nylon bag

 

Prada hà introduttu un novu tissu di nylon riciclatu. A serie Re-Nylon usa i rifiuti plastichi cum'è materie prime per trasfurmà i rifiuti in un tesoru. Realizza una nova tecnulugia per permette à u nylon esse riciclatu è rifattu indefinitu. Vale a pena d'acclamare ! Pezza fine per abbinàbra sportalta moda.

 

recycled sustainable leather

 

A sustenibilità di u tela hè ugualmente impurtante per a marca ungherese Nanushka. A marca s'impegna à pruvà diversi tessuti ecologichi. Trà elli, a pelle vegana più usata hè originariamente da e piante riciclabili. Ùn solu ùn hà un toccu suave cum'è a pelle d'agnellu, hè naturalmente megliu cà a vera pelle! Hè ancu assai più convenientu per piglià cura. Nanushka risponde ancu à a prutezzione di l'ambiente riducendu in modu efficace a quantità di tessuti attraversu disinni di sartoria.

 

sustainable brands stories

 

Ci sò parechje altre marche chì anu lanciatu una serie ecologica. Per esempiu, Bally hà lanciatu una serie outdoor fatta di materiali ecologichi; JW Anderson hà utilizatu i tessuti è l'accessori rimanenti di e stagioni passate per creà una serie pronta à portà di tema ambientale. Timberland prumetti di ghjunghje l'obiettivu ambientale di emissioni nette zero per u 2030.

 

In più di e marche di l'industria, assai disinfettori indipendenti anu ancu i so propri trucchi unichi in a ricerca di novi tessuti. Un fenomenu di pianificazione hè statu furmatu. Torna à i vestiti di yoga, pensate chì i bras / leggings sustinibili prisentanu uu megliu bra sport, i migliori leggings?

 

biological material

 

U designer vietnamita Uyen tran hà sviluppatu un materiale biologicu flexible chjamatu Tomtex, un sustitutu di pelle fattu di residui alimentari. Pò esse stampatu cù una varietà di mudelli per riplicà mudelli di pelle d'animali.

 

Mylo, which is made of mycelium

Adidas, Stella McCartney, Lululemon è Kering Group anu investitu inseme in un novu materiale chjamatu Mylo, chì hè fattu di mycelium, a struttura radicali di funghi è altri fungi. (Sembra gustoso...)

 

In u prucessu di tanning tradiziunale, i sustanzi chimichi dannosi cum'è u cromu sò implicati, chì scorri in l'acqua residuale è affettanu a salute di i travagliadori. Tuttavia, u designer hà dettu: "Moly ùn cuntene sustanzi chimichi assai periculosi, cum'è DMF (dimethylformamide) o cromu".

 

Moly pò copià l'aspettu è a struttura di a pelle vera, è dopu aduprà culori è textures per trasfurmà in scarpi, sacchetti, giacche di pelle è altri prudutti.

 

A prutezzione di l'ambiente hè u tema più di moda in u futuru!

 

Cuntribuemu à a terra chì campemu inseme ~

 

  • Previous:
  • Next: